-
Algemeen
- Wat gebeurt er met de gegevens van mijn hooractiviteitentracker?
- Neemt de Nucleus Smart-app gesprekken op om weer te geven in ‘Tijd in spraak’?
- Moet ik mijn compatibele Apple-apparaat continu bij me houden om de hooractiviteitentracker te laten werken?
- Wat betekent spoelen af en wat is hiervoor een goed aantal?
- Waarom geeft de Nucleus Smart-app het bericht “Onvoldoende gegevens verzameld” weer?
- Wat betekent ‘Tijd in spraak’ en welk doel moet ik instellen?
- Hoe weet ik of de Nucleus Smart-app op mijn iPhone of iPod touch werkt?
- Hoe kan ik de Nucleus Smart-app sluiten?
- Hoe kan ik het batterijniveau van mijn Nucleus 7-geluidsprocessor controleren met de Nucleus Smart-app?
- De Nucleus Smart-app past de instellingen van mijn Nucleus 7- geluidsprocessor niet aan
- Wat is de demo-modus van de Nucleus Smart-app?
- Kan ik de Nucleus Smart-app gebruiken om de Nucleus 7- geluidsprocessor van mijn kind te bedienen?
- Kan ik de Nucleus Smart-app op meer dan één compatibel Apple- apparaat gebruiken?
- Kan ik bilaterale apparaten koppelen met mijn iPhone of iPod touch?
- Hoe kan ik mijn Nucleus 7-geluidsprocessor koppelen met mijn iPhone of iPod touch?
- Hoe kan ik de Nucleus Smart-app downloaden en installeren?
- Hoe kan ik beginnen met het gebruiken van de Nucleus Smart-app?
- Welke Apple-apparaten^ zijn compatibel met de Nucleus Smart-app?
- Welke geluidsprocessoren zijn compatibel met de Nucleus Smart-app?
- Ik ben de aanmeldgegevens van mijn Cochlear-account vergeten. Wat moet ik doen?
- Wat gebeurt er met de persoonlijke informatie die ik gebruik voor het maken van een Cochlear-account?
- Hoe kan ik een Cochlear-account maken?
- Ik weet niet zeker of ik al een Cochlear-account heb. Hoe kan ik dat uitzoeken?
- Kan ik een Cochlear-account delen met iemand anders?
- Wat is een Cochlear™-account en waarom heb ik er een nodig?
-
Hulp nodig?
Vindt u niet de informatie die u zoekt? Neem contact met ons op.